Onkyo BD-SP309

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo BD-SP309 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Flowers 31 11-02-2014
Geschreven voor: Onkyo BD-SP309

meer dan 24 maanden getobd met deze speler, vastlopen, niet afspelen, software updaten etc. tot 4 x toe nieuwe speler gehad
ook na garantieperiode echter steeds zelfde problemen.

Derhalve uitstekende service van Onkyo en leverancier Correct te Rotterdam.

Thans geld terug en een andere speler gekocht bij Correct

bvdkruk 14-12-2011
Geschreven voor: Onkyo BD-SP309

Deze Blu-ray speler gekocht i.c.m. de Onkyo TX-SR309 versterker.

Terug komend op een reactie voor mij: Als (zoals al is gezegd) je de versterker en blu-ray uit dezelfde serie had gekocht, dan had alles wel de zelfde kleur geweest). En de DVD/Blu-ray lade is inderdaad wat flexibel, maar niet gammel! Iets wat buigt, dat breekt niet (snel)..

Deze blu-ray speler speelt vrijwel alles af, avi, divx, dvd, blu-ray noem het maar op. Als men de speler gebruikt via HDMI, dan is de beeld en geluid kwaliteit uitstekend.

De ethernet aansluiting is ideaal! Sluit de speler aan op het netwerk en speel muziek en films af die op Uw netwerk staan. (Hiervoor moet U wel een device hebben die een bibliotheek aanmaakt voor de netwerk gebruikers). Deze blu-ray speler is dus ook een kleine mediacenter!

Minpuntjes die ik heb kunnen ontdekken:

- DVD lezen/laden is soms wat traag
- Via ethernet films/muziek laden kan traag zijn bij veel bestanden

dens70 28-02-2012

Ik heb de zilveren TX-SR609 icm deze Blue Ray en die zijn wel dezelfde kleur. Misschien heb je toch een oudere serie receiver?

Dennis799 23-07-2011
Geschreven voor: Onkyo BD-SP309

Hij kan veel en doet z'n werk goed, maar degelijk is ie zeker niet.

De lade is maar een wankel en fragiel ding, de kleur is niet hetzelfde als de Onkyo Receiver (608) en de knopjes voelen ook blikkerig aan.

Ik had daarom meer van deze speler verwacht.

Bart 26-10-2011

Dank voor de korte, maar nuttige review. Dat ie gammel is, is wel jammer.

Je hebt het verder over een kleurverschil, maar dat komt doordat je een receiver en een BD-speler uit 2 verschillende series hebt. Dit kun je meestal herkennen aan het laatste cijfer van het typenummer. Je receiver (eindigt op 8) is een wat ouder model dan je BD-speler (eindigt op 9). Ik heb vandaag in een winkel een receiver en BD-speler uit dezelfde serie (beiden eindigend op 9) bovenop elkaar gezien en de kleuren komen dan wel prima overeen.

Metric System 24-06-2011
Geschreven voor: Onkyo BD-SP309

Deze blu ray speler gister gekocht, hiervoor had ik de Onkyo TX-SR608 receiver gekocht (mooi zilver), wat zowiezo een super receiver is. Alle apparaten in mijn woonkamer zijn nu met hdmi 1.4 aangesloten en ik moet zeggen het werkt fantastisch, alle geluids signalen worden automatisch gepakt. (DTS-HD Master is geweldig) alle gekopieerde dvd's en blu rays pakt ie ook. Ik weet niet wat mensen zien in Internet TV, gebruik toch gewoon je pc of Laptop, blijft toch beter. De speler heeft dan ook geen Internet TV. Beeld is gewoonweg met Blu Ray Fantastisch.

Tip: probeer zoveel mogelijk dezelfde merken te nemen in combinatie met een blu ray speler en receiver.

Dirk0811 28-04-2012

Beste Metric,

Ik zit te denken om een dergelijke Bluray speler te kopen, maar speelt hij ook gebrande DVD's af?

Groeten Dirk